dokonywanie analizy dotyczącej bhp oraz przedstawianie propozycji usunięcia występujących zagrożeń
badanie przyczyn wypadków w pracy i wnioskowanie o ich usunięcie,
wstrzymywanie pracy maszyn i urządzeń w razie zagrożenia życia i zdrowia pracowników,
prowadzenie rejestru dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i chorób zawodowych,
odsuwanie od pracy osób, dla których praca na określonym stanowisku jest wzbroniona,
prowadzenie szkoleń wstępnych nowo przyjętych pracowników.
Technik Administracji — 2 LATA
gromadzenie dokumentacji i informacji, w tym informacji o charakterze ekonomicznym i statystycznym,
nadzorowanie wewnętrznej koordynacji działalności jednostek organizacyjnych,
sporządzanie sprawozdań, protokołów z posiedzeń i zebrań, opracowywanie projektów aktów administracyjnych,
prowadzenie postępowań kończących się wydaniem decyzji administracyjnej,
prowadzenie podstawowej dokumentacji księgowej, związanej z planowaniem kosztów i przychodów, gospodarowanie majątkiem oraz zarządzanie zespołem pracowników.